طرح درس و روش تدریس اجتماعی هفتم، درس17 : میراث فرهنگی و تاریخ

برای شما اطلاعاتی در مورد طرح درس و روش تدریس اجتماعی هفتم، درس17 : میراث فرهنگی و تاریخ آماده کرده ام مطالعه فرمایید

طرح درس و روش تدریس اجتماعی هفتم، درس17 : میراث فرهنگی و تاریخ

طرح درس و روش تدریس اجتماعی هفتم، درس17 : میراث فرهنگی و تاریخ

طرح-درس-و-روش-تدریس-اجتماعی-هفتم-درس17--میراث-فرهنگی-و-تاریخطرح درس و روش تدریس اجتماعی هفتم درس میراث فرهنگی و تاریخ در قالب ورد و شامل 8 صفحه.

برای شروع کار، تعدادی تصویر شامل مکان‌ها و ابنیه تاریخی، اشیا و ظروف تاریخی، نقاشی، قالی بافی، وسایل جنگی، کتاب‌های تاریخی، تصویر نقاشی یا تندیس شخصیت‌های تاریخی که روی چند صفحه کاغذ صورت درهم چسبانده‌اید.

دانش آموزان را به چند گروه تقسیم کنید. برگه‌ها را در اختیار هر گروه بگذارید و از آنها بخواهید تصاویر را قیچی و دسته بندی کنند. برای مثال ابنیه تاریخی را در یک بخش کنارهم بگذارید. ظروف و اشیا و وسایل زندگی را در کنار هم بچسبانید و چنانچه نام شخصیت‌ها یا بناهای تاریخی را می‌دانند...

اهداف درس:

✅ نسبت به حفاظت از میراث فرهنگی حساس و راغب شوند.
✅ کارکرد و نقش سازمان میراث فرهنگی و موزه را بیان کنند.
✅ پرسش‌های تاریخی درباره موضوعات یا رویدادهای گذشته، طرح کنند.
✅ انواع میراث فرهنگی را شناسایی و معنا و مفهوم و ارزش میراث فرهنگی را بیان کنند.
✅ در صورت بازدید از یک موزه گزارشی تهیه کنند و یا اطلاعاتی درباره آن موزه جمع آوری کنند.

دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : علوم اجتماعی
  • تگ : روش تدریس درس میراث فرهنگی و تاریخ,درسنامه درس میراث فرهنگی و تاریخ,سوالات درس میراث فرهنگی و تاریخ,پاورپوینت درس میراث فرهنگی و تاریخ

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید