برای شما اطلاعاتی در مورد پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن - گیما آماده کرده ام مطالعه فرمایید
پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن - گیما
این پرسشنامه 33 سوال داشته و هدف آن ارزیابی قابلیت های بازاریابی از ابعاد مختلف (ارتباط با مشتری، محصول متمایز، خدمات به مشتری، اثربخشی فعالیت های پیشبرد، تحقیقات بازاریابی، شبکه توزیع) می باشد. طیف نمره گذاری آن بر اساس لیکرت پنج گزینه ای است.این پرسشنامه دارای 6 بعد بوده که شامل:
ارتباط با مشتری
محصول متمایز
خدمات به مشتری
اثربخشی فعالیت های پیشبرد
تحقیقات بازاریابی
شبکه توزیع
دسته بندی و تگ
- دسته بندی : مدیریت
- تگ : پرسشنامه, قابلیت های بازاریابی, آثاهن , گیما,ارتباط با مشتری, محصول متمایز, خدمات به مشتری, اثربخشی, فعالیت های پیشبرد, تحقیقات بازاریابی, شبکه توزیع