طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: تقارن محوری

برای شما اطلاعاتی در مورد طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: تقارن محوری آماده کرده ام مطالعه فرمایید

طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: تقارن محوری

طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: تقارن محوری

طرح-درس-و-روش-تدریس-ریاضی-پنجم-فصل4-تقارن-محوریطرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم درس تقارن محوری در قالب ورد و شامل 5 صفحه.

برای شروع این بخش می‌توان با یادآوری مفهوم خط تقارن، خط تقارن تصویر یک شیء یا یک موجود زنده را پیدا کرد. هدف فعالیت اول پیداکردن قرینه شکل نسبت به خط تقارن با استفاده از پیدا کردن قرینه نقاط در کاغذ شطرنجی است.

برای پیدا کردن قرینه نقاط به جز روش محمد مهدی و علی می‌توان با شمردن تعداد مربع‌ها یا استفاده از آینه نیز قرینه نقطه را پیدا کرد. همچنین هدف کار در کلاس کسب مهارت در فعالیت بالا و تصور کردن قرینه شکل بدون رسم آن است.

شما می‌توانید قرینه شکل را نسبت به خط تقارن به کمک آینه، تا کردن و یا تصویر ذهنی مجسم کنید. همچنین...

اهداف درس:

✅ دانش آموزان قرینه هر نقطه را نسبت به یک خط بدست آورنند.
✅ دانش آموزان قرینه یک خط را نسبت به خط دیگر رسم نمایند.
✅ دانش آموزان قرینه یک شکل هندسی را نسبت به یک خط بکشند.
✅ دانش آموزان کار در کلاس‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی را انجام دهند.

دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : ریاضی
  • تگ : روش تدریس درس تقارن محوری,درسنامه درس تقارن محوری,پاورپوینت درس تقارن محوری

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید