جزوه 60 مهارت عملی مدیریت زمان

برای شما اطلاعاتی در مورد جزوه 60 مهارت عملی مدیریت زمان آماده کرده ام مطالعه فرمایید

جزوه 60 مهارت عملی مدیریت زمان

جزوه 60 مهارت عملی مدیریت زمان

جزوه-60-مهارت-عملی-مدیریت-زمان

توضیحات:
60 مهارت عملی مدیریت زمان ( نوشته بدیعی نامقی)، در قالب فایل pdf در 10 صفحه.

یک تعریف ساده از مدیریت زمان این است: مدیریت کردن زمان فرآیند نظم‌ دهی و برنامه‌ریزی برای تقسیم زمان خود بین فعالیت‌های خاص و مورد علاقه است. داشتن مهارت مدیریت کردن زمانِ خوب، شما را قادر می‌ سازد تا هوشمندانه‌تر (و نه سخت‌تر ) کار کنید و کارهای بیشتری را با کیفیت بهتری در زمان کمتری انجام دهید، اگر زمان بسیار کمی دارید و فشار زیادی روی شماست، ناتوانی در مدیریت زمان به فعالیت مفید شما آسیب می‌ رساند و موجب ایجاد استرس می‌شود. شما وقتی از تعداد کار انجام شده در طول روز راضی نباشید، احساس رضایت در شما ضعیف می شود. ضعف رضایت از کارایی نیز موجب کم شدن انگیزه و افزایش نگرانی از کار خود می شود. به طور خلاصه اگر می خواهید از تعریف مدیریت زمان در جهت کسب موفقیت های بزرگ زندگی سود ببرید، کافی است :
نحوۀ استفاده از زمان خود را بهبود بخشید، این یعنی مدیریت کردن زمان!


در این محصول شما با 60 مهارت عملی و کاربردی آشنا می شوید که بکارگیری آنها زندگی شما را متحول می کند و آرامش خوبی برای شما به ارمغان می آورد.
دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : روانشناسی و علوم تربیتی
  • تگ : مدیریت زمان,مهارت زندگی,آرامش,اضطراب,فرافایل,همکاری در فروش,دانلود فایل,خرید و فروش فایل,بازاریابی در منزل

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید