پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر

برای شما اطلاعاتی در مورد پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر آماده کرده ام مطالعه فرمایید

پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر

پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر

پرسشنامه-ارزش-ویژه-برند-مدل-آکراین پرسشنامه معتبر دارای 32 گویه و 5 بعد شامل وفاداری برند، کیفیت ادراک شده برند، تداعی برند، آگاهی برند و تمایل به قبول برند است
منبع پرسشنامه
David A. Aaker , Measuring Brand Equity Across Products and Markets, CAUFORNIA MANAGEMENT REVIEW VOL 38. NO. 3 SPRING 1996

دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : مدیریت
  • تگ : پرسشنامه, وفاداری برند, کیفیت ادراک شده برند, تداعی برند, آگاهی برند و تمایل به قبول برند, آکر

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید