برای شما اطلاعاتی در مورد فایل اکسل مدیریت فعالیتها و وظایف - TO do list آماده کرده ام مطالعه فرمایید
فایل اکسل مدیریت فعالیتها و وظایف - TO do list
این فایل اکسل به شما امکان میدهد به صورت ساده ای نسبت به ثبت وظایف و فعالیتهای خود و یا دیگران، اولویت بندی ها، تعیین وضعیت اقدام آنها، تعیین میزان سختی و ارزشمندی انجام آنها، تعیین مسئول انجام و ... اقدام نمایید. مقادیر پیشنهادی گزینه ها قابل ویرایش بوده و همچنین می توانید حسب نیاز ستون های جدیدی را اضافه نمایید.
دسته بندی و تگ
- دسته بندی : کاربردی و کانورتور
- تگ : مدیریت فعالیت, اکسل , to do list