خلاصه کتاب مدیریت پوشش خبری در رسانه‌ها؛ فصل مدیریت خبر

برای شما اطلاعاتی در مورد خلاصه کتاب مدیریت پوشش خبری در رسانه‌ها؛ فصل مدیریت خبر آماده کرده ام مطالعه فرمایید

خلاصه کتاب مدیریت پوشش خبری در رسانه‌ها؛ فصل مدیریت خبر

خلاصه کتاب مدیریت پوشش خبری در رسانه‌ها؛ فصل مدیریت خبر

خلاصه-کتاب-مدیریت-پوشش-خبری-در-رسانه-ها؛-فصل-مدیریت-خبر

توضیحات:
خلاصه‌ای از فصل مدیریت خبر کتاب راهنمای پوشش خبری در رسانه‌ها- دکتر اکبر نصراللهی،  در قالب فایل Word.

نخستین گام اجرایی در مدیریت خبر مدیریت موضوع است. به این معنی که رسانه‌ها هر لحظه با انبوهی از رویدادها مواجه هستند که برخی از آن‌ها کم اهمیت و تعدادی هم از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اما صرف نظر از اهمیت و نیاز مخاطبان و یا سیاست رسانه برای انتشار موضوع‌های ختلف و یا منابع تولید با فرض مهم بودن همه موضوع‌ها، رسانه به دلایل مختلف از جمله محدودیت‌های عملی نمی‌تواند همه آن‌ها را انتخاب و منتشر کند. بنابراین باید موضوع‌های مختلف را مدیریت کند یعنی از موضوع‌ها را در دستور کار قرار دهد و بسیاری دیگر را از فیلتر خود عبور ندهد.
دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : خبرنگاری
  • تگ : رسانه,رسانه‌ها,پوشش خبری,پوشش خبری در رسانه‌ها,آموزش رسانه,سواد رسانه‌,سواد رسانه‌اس,آموزش سواد رسانه‌ای,آموزش خبرنگاری,مدیریت خبر,مدیریت خبری,مدیریت خبری در رسانه‌ها,راهنمای پوشش خبری در رسانه‌ها,اکبر نصراللهی,دکتر اکبر نصراللهی

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید