طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود

برای شما اطلاعاتی در مورد طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود آماده کرده ام مطالعه فرمایید

طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود

طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود

طرح-درس-و-روش-تدریس-فارسی-پنجم-درس-16-وقتی-بوعلی-کودک-بودطرح درس و روش تدریس فارسی پنجم درس وقتی بوعلی کودک بود در قالب ورد و شامل 7 صفحه.

روش پیشنهادی برای تدریس درس وقتی بوعلی، کودک بود روش کاوشگری و ایفای نقش می باشد. برای تدریس، چهار گام در نظر گرفته شده است.

گام اوّل: ارائه یک موقعیت پرسش برانگیز، معمّا گونه، مهیّج و غیرمعمول یا عادت شکن، شروع خوبی برای الگوی کاوشگری است. برای ایجاد این موقعیت، باید سطح اطلّاعات علمی دانش آموزان را در نظر داشته باشید و از ...

اهداف درس:

✅ آشنایی با دانشمند بزرگ ایرانی، ابوعلی سینا
✅ تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان
✅ پرورش قوّه خرد ورزی و علم جویی در دانش آموزان
✅ تقویت مهارت خوب دیدن
✅ آشنایی با لحن مناسب در خوانش متن
✅ تقویت درک متن با تثبیت آموزه‌های قبلی
✅ آشنایی با نگارش موضوع‌های تحقیقی

دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : تاریخ و ادبیات
  • تگ : روش تدریس درس وقتی بوعلی, کودک بود,درسنامه درس وقتی بوعلی, کودک بود,پاورپوینت درس وقتی بوعلی, کودک بود

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید