برای شما اطلاعاتی در مورد طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود آماده کرده ام مطالعه فرمایید
طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود
طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم درس وقتی بوعلی کودک بود در قالب ورد و شامل 7 صفحه.
روش پیشنهادی برای تدریس درس وقتی بوعلی، کودک بود روش کاوشگری و ایفای نقش می باشد. برای تدریس، چهار گام در نظر گرفته شده است.
گام اوّل: ارائه یک موقعیت پرسش برانگیز، معمّا گونه، مهیّج و غیرمعمول یا عادت شکن، شروع خوبی برای الگوی کاوشگری است. برای ایجاد این موقعیت، باید سطح اطلّاعات علمی دانش آموزان را در نظر داشته باشید و از ...
اهداف درس:
✅ آشنایی با دانشمند بزرگ ایرانی، ابوعلی سینا
✅ تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان
✅ پرورش قوّه خرد ورزی و علم جویی در دانش آموزان
✅ تقویت مهارت خوب دیدن
✅ آشنایی با لحن مناسب در خوانش متن
✅ تقویت درک متن با تثبیت آموزههای قبلی
✅ آشنایی با نگارش موضوعهای تحقیقی
دسته بندی و تگ
- دسته بندی : تاریخ و ادبیات
- تگ : روش تدریس درس وقتی بوعلی, کودک بود,درسنامه درس وقتی بوعلی, کودک بود,پاورپوینت درس وقتی بوعلی, کودک بود