پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

برای شما اطلاعاتی در مورد پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک آماده کرده ام مطالعه فرمایید

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

پاورپوینت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-crm-در-بانک

توضیحات:
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک، در 29 اسلاید.

با تاسیس بانک های خصوصی و انواع موسسات مالی واعتباری به عرصه بانکداری ایران این صنعت از انحصار مطلق بانک های دولتی خارج گردید.قاعدتآ  در فضای رقابتی حاصل از فعالیت بانک ها و موسسات مالی،مشتریان حق انتخاب بیشتری دارند بنابراین هر چه اهرم های جذب مشتری قوی تر باشد امید بدست آوردن و نگه داری مشتری در بانک یا موسسه بیشتر است .

فهرست مطالب:
مقدمه
ضرورت مشتری محوری در بانک
دلیل اهمیت مشتری مداری در بانک ها
CRM در بانک های ایرانی
فواید CRM در بانک و موسسات مالی؟
دانلود فایل

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : مدیریت
  • تگ : مدیریت ارتباط با مشتری ,CRM, بانک,ضرورت مشتری محوری در بانک,دلیل اهمیت مشتری مداری در بانک ها,CRM در بانک های ایرانی,فواید CRM در بانک و موسسات مالی

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید